A Napier Podcast: Intervju med Sam Ovett - Mobile Pocket Office

Networking at Lead Sale forum drives success
Post Reply
rabia963

A Napier Podcast: Intervju med Sam Ovett - Mobile Pocket Office

Post by rabia963 »

Mike: Takk for at du lyttet til markedsføring av b2b-teknologi, podcasten fra Napier, hvor du kan finne ut hva som virkelig fungerer innen b2b-markedsføring i dag. Velkommen til den siste episoden av markedsføring av b2b-teknologi, podcasten fra Napier. I dag snakker jeg med Sam om hvem som er medgründer av mobile pocket office. Hei, Sam. Velkommen til podcasten.

Sam: Hei, Mike. Jeg er glad for å være her. Takk for at du har meg på.

Mike: Flott. Så jeg er veldig interessert i å vite, kan du bare fortelle oss litt om bakgrunnen din og hvordan du har kommet til å grunnlegge mobilt lommekontor?

Sam: Ja, absolutt. Så du vet, morsomt nok, er det ganske utradisjonelt. Men bakgrunnen min er, etter å ha tatt en grad på college gjorde jeg det. Jeg var en profesjonell kajakkpadler og guide. Så jeg tilbrakte mange ganger utendørs og tok mye risiko og veiledet folk gjennom den opplevelsen. kjøp telefonnummerliste Og så, rundt et visst tidspunkt, bestemte jeg meg for at jeg ville være på den digitale siden av ting, jeg ville ikke bruke kroppen min til å tjene pengene mine. Og jeg var veldig tydelig på at automatisering ble tatt over verden, ettersom vi alle føler og ønsket å være på rett side av automatisering.

Image

Og det er litt bakhistorier rundt jeg grunnla dette sammen med faren min, som hadde mye historie innen forretningsanalyse og prosesser. Og så vi bestemte oss for at vi skulle slå oss sammen om å gjøre noe sammen, jeg ville bli veldig involvert i markedsføringssiden fra utendørssportperspektivet. Og jeg gjorde et skift, bare en slags deadpan skift, jeg sa, jeg vil gjøre dette, og jeg gjorde skiftet, og vi lanserte mo pocket office og jeg kan, det er hele historien om hvordan vi faktisk, du vet, spark i gang den virksomheten og alt sånt. Men poenget er at jeg gikk fra å være en profesjonell kajakkpadler til, du vet, en komplett automatiseringsnerd.

Mike: Wow. Så, jeg mener, det er så mye i at jeg er fascinert av å vite, for en start, vet du, som var mer stressende, du vet, å være en guide for folk i kajakkpadling eller starte en ny virksomhet?

Sam: Du vet, det er et godt spørsmål. Jeg ble spurt på den måten. Du vet, det jeg alltid sier er, du vet, det er mye stress når du jobber med noens virksomhet, og, og det er deres levebrød, og andre menneskers levebrød, deres ansatte, men til syvende og sist er det ingen som kommer til å dø umiddelbart. Den dagen er risikoen for å dø, den dagen veldig lav, mens den andre er risikoen der og reell. Og du kan drukne, vet du, som den primære tingen og se det skje. Og så vil jeg si at det er mindre stressende på den akutte måten. Men jeg tror på en daglig basis, du vet, når du går av elven, er alt god glede. Og når du forbedrer noens virksomhet, er det mye mer stress, og jeg har mye ekte, vet du, jeg blir virkelig involvert i disse prosjektene. Så jeg tror stresset er litt høyere her. Men det er greit.

Mike: Jeg mener, det er en interessant sammenligning, ingen kommer til å dø i dag er, antar jeg, et mystisk syn. Men ja, og du starter også en bedrift med faren din.

Sam: Så det er en hel historie for seg selv, men jeg tror det er, du vet, jeg var ute etter å gjøre et skifte. Og han hadde lenge jobbet med den forretningsanalytiske siden av forretningsprosesser med bedriftskunder. Og han var klar til å gjøre et skifte og ønsket å ha det litt mer moro på prosesssiden og fokusere mer på salgs- og markedsføringsprosessen, fordi det alltid var noe han likte å gjøre. Men mye av arbeidet hans var på analysesiden.
Post Reply