As jy werk of vrywilliger is vir 'n niewinsorganisasie, is jy waarskynlik vertroud met fondsinsameling oor die telefoon. Van omgewings-niewinsorganisasies tot universiteite tot maatskaplike diensorganisasies, fondsinsameling is 'n belangrike deel daarvan om dinge aan die gang te hou.
Daar is verskeie maniere vir fondsinsameling. Toekennings, galas en stille veilings kan groot en nodige bedrae inbring. E-pos en slakkepos werk ook. Maar fondsinsameling oor die telefoon gee jou die geleentheid om direk met soveel van die mense te praat wat jou missie ondersteun.
Wat is die beste manier om daardie skenkings te kry koop telefoonnommerlys wanneer jy bel? Hier is 'n paar idees wat jou fondsinsamelingspogings kan help om meer impak te maak.
effektief kan wees
1. Bel vroeg en gereeld. Eenvoudig gestel, as die enigste keer wat jy ooit met jou ondersteuners in aanraking kom is wanneer jy vir skenkings vra, gaan jy nie dieselfde sukses hê asof jy gereeld in kontak bly nie. Een fantastiese wenk is om jou ondersteuners so vier tot ses weke ná 'n fondsinsameling te bel en hulle te bedank vir hul laaste skenking. Dit plant daardie saadjie van emosionele gehegtheid, so later, wanneer jy fondsinsameling oor die telefoon doen, sal die persoon aan die ander kant van die lyn dink, “Haai! Dit is die organisasie wat gebel het om my te bedank. Hulle waardeer my skenking opreg. Ek moet aanhou om hulle te ondersteun.
2. Ken die persoon wat jy bel. Dit is dalk nie so maklik met koue oproepe nie, maar as jy ondersteuners en vorige skenkers bel, is dit nuttig om 'n kort geskiedenis van jou interaksies met die persoon te hê. Dit is maklik met sagteware soos Call Logic, wat jou 'n klein opspringskerm gee met 'n oproepgeskiedenis en notas vir jou kontak.
Hoe om skenkings fondsinsameling oor die telefoon te kry
-